UWAGA!
Minęło 2365 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Heineken Open'er Festival 2007

  • Temat zamknięty

Heineken

  • gość

#1 2007-06-02 20:39

Witam bardzo poszukije piosenki z reklamy heineken opener festival i nie jest to piosenka cobrastyl tylko ta co leci na stronce pod tym dresikem http://www.heineken.pl/#go=20 z gory wszystkim dziekuje  Pozdro i czekam na odpowiedzi



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

dzollsica

dzollsica+4

  • pomagacz
  • Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
  • Wiadomości: 100
  • dzolls
  • dzolls

#2 2007-06-02 21:09

The Fratellis - Chelsea Dagger :)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. :)
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

WIIIELKIE dzieki

  • gość

#3 2007-06-02 21:17

O kutwa WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIELKIE dzieki normalnie chyba bym niemogl w nocy spac jakbym tego nie wiedzial :):):) jak bym mogl to chyba baym cie ucalowal :):)
Jeszcze raz wielkie dzieki i Pozdro



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

dzollsica

dzollsica+4

  • pomagacz
  • Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
  • Wiadomości: 100
  • dzolls
  • dzolls

#4 2007-06-03 17:31

też bardzo lubię tą nutkę i w końcu znalazłam to się dzielę wiedzą ;)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. :)
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Modd

  • gość

#6 2007-07-11 17:25

Przecie pisze w dolnym prawym rogu strony :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Sara

  • gość

#7 2008-06-07 12:16

Ja też piknie dziękuję!!! Wlaśnie se ściągam, a potem vol25 i jazda...:D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kostrzewa87

  • gość

#8 2008-06-08 13:16

Witam ,szukam piosenki z reklamy heinekena na opener festiwal. NAJNOWSZEJ, jest ona rowniez na stronce heinekena. help

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

DC

  • gość

#9 2008-06-08 18:21

reverox - fire in your ears

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Aleks94

  • nowy
  • Wiadomości: 1

#10 2008-06-21 15:26

DZIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘKI wam :D długo jej szukalem i tu znalazlem :D:D:D:D jeszcze raz wielkie dzieki

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mrówa

  • gość

#11 2009-04-12 09:48

JEEEZUS KOCHAM WAS !~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D

Do zobaczenia na heńku :)

szkoda ze odwolali Thievery Corporation

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

FerusNetandus

  • gość

#12 2009-05-16 11:11

A jaka nutka leci w najnowszej reklamie Open'er którą puszczają w kinach?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

gestappo

gestappo+90

  • vip
  • Miejscowość: Kaliszfornia
  • Wiadomości: 563

#13 2009-05-16 11:23

Nie wiem w której reklamie Open`era jest The Gossip- Standing in the way control xD nie ma jeszcze tego tytułu a może komuś sie przyda xDDD

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

FerusNetandus

  • gość

#14 2009-05-16 12:27

Tak to jest ten kawałem, dzięki :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Zbynek

  • gość

#15 2009-05-22 23:19

Heineken Open'er 2009, piosenka z reklamy

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Socjopata

Socjopata+32

  • wymiatacz
  • Miejscowość: Oz
  • Wiadomości: 441

#16 2009-05-23 13:40

The Prodigy - Smack my bitch up

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

domiiiiiiii

  • gość

#17 2009-06-07 00:22

A co to za muzyka, która leci na tej samej:    http://www.heineken.pl/#go=20  stronie teraz??
Błagam, muszę to wiedzieć:PP

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

gestappo

gestappo+90

  • vip
  • Miejscowość: Kaliszfornia
  • Wiadomości: 563

#18 2009-06-07 15:44

domiiiiiiii :

A co to za muzyka, która leci na tej samej:    http://www.heineken.pl/#go=20  stronie teraz??
Błagam, muszę to wiedzieć:PP

Pewnie któraś z tych wyżej także bez padaczki xD

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

domiiiiiiii

  • gość

#19 2009-06-07 16:17

nie... Żadna z powyższych.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

gestappo

gestappo+90

  • vip
  • Miejscowość: Kaliszfornia
  • Wiadomości: 563

#20 2009-06-07 16:53

Czyli zaczynają sie schody...xD

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►
  • Temat zamknięty