Minęło 5477 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)
♫ Colędawanie
- Strona:
- 1
HCola
- gość
#1 2009-12-21 13:28
Hello :)
Chciałam się zapytać, czy Was uraziła w jakikolwiek sposób reklamówka Hoop Coli? Czy teraz już pomysłowośc, wesołość i nakładanianie do wzajemnego świętowania i niesienia pomocy musi od razu być zakazywane. Jakie jest Wasze zdanie? Reklamówkę można obejrzeć na hoopcola.pl
#2 2009-12-21 14:02
mnie osobiscie nic w niej nie urazilo...sluchalam wypowiedzi roznych ludzi w faktach w tvn-ie jak o tym mowili i wypowiadal sie tam nawet KSIADZ ze jego to nie urazilo wiec skoro ksiedza sluge Boga to nie urazilo to z jakiej paki urazilo to zwyklego smiertelnika?...ludzie sa dziwni ale ostatnio przesadzaja troszke
Po co walę się młotkiem w głowę?
Bo to takie cudowne uczucie,kiedy przestaję
#3 2009-12-21 14:31
Powiem krótko. Zakazują miłej, ciepłej reklamy która pokazuje Polaków jako wspólnotę w święta, a tym czasem w porze największej oglądalności w tym podczas posiłków śmigają reklamy podpasek w tym płynu Laktacyd Jeannete Kalyty vel Zanet Kalety a przemoc i pornografia wylewaja sie z TV.
marco
- gość
#4 2009-12-21 15:58
mnie też nie uraziła ta przeróbka coś moim zdanie tu konkurencja zza granicy bała się że spadnie jej sprzedaż jej produktu na terenie Naszego kraju:|
#5 2009-12-21 16:06
Tak to jest, jak się chce być "bardziej papieskim od papieża". Ktoś tu się wyrwał przed orkiestrę, bo pomylił kolędę z piosenką świąteczną. Na całym świecie śpiewa się chyba więcej piosenek świątecznych niż kolęd, a celują w tym kraje anglosaskie. Kolęda to kolęda. Nikt nie ośmieliłby się, jak sądzę, wykorzystać w reklamie melodii "Cicha noc" i zmienić tekstu (zwłaszcza, że to kolęda międzynarodowa, nawet nie jest polska), czy "Lulajże Jezuniu".
Cała afera przypomina mi tę z czerwoną torebką Teletubisia, tylko wtedy zrobiliśmy z siebie idiotów na skalę międzynarodową, teraz może rozgłos będzie tylko krajowy. ;) Paradoksalnie, przez tę aferę najprawdopodobniej reklama będzie jeszcze popularniejsza. Producent i tak świetnie wybrnął z sytuacji wypuszczając wersję karaoke - bardzo udaną zresztą.
Nawiązując do pytania, to moich uczuć ta reklama nie uraziła. Wręcz przeciwnie, spodobała mi się bardzo przez bardzo zgrabne zastosowanie gry słów. Takie powinny być reklamy. Może po prostu twórcy reklamy liczyli na inteligencję odbiorców i się przeliczyli? :D
Ostatnio edytowany przez huviretki (2009-12-21 16:07)
Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
Badasses come in small packages.
ariadna
- nowy
- Wiadomości: 3
#6 2009-12-23 18:15
hmm, afera na miarę torebki teletubisia, faktycznie coś w tym jest :)
myślę, ze twórcy liczyli na poczucie humoru odbiorców - a oprócz tego własnie na inteligencję ;) i jak widać coś nie zaskoczyło.
najzabawniejsze jest to, że ja nie spotkałam się raczej ze złymi opiniami o tej reklamie - gdzie bym nie czytała i kogo bym nie pytała - wszystkim się podoba.
więc ciężko mówić, że twórcy reklamy się przeliczyli, bo raczej trafili w masowe gusta - jak widać wystarczyło, że kilku osobom zmieniony tekst pastorałki się nie spodobał...
- muzykazreklam.pl
- reklamy
- Colędawanie
- Strona:
- 1
[ Wygenerowano w 0.022 sec, liczba zapytań do bazy danych: 9 ]
Partnerzy: Cięcie layoutów