UWAGA!
Minęło 2438 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Wspomnień czar - lata 80 w polskiej i światowej muzyce

Mike

Mike+3533

  • morderator
  • Wiadomości: 10 731

#241 2013-10-04 13:01

Videokids - "Woodpeckers from Space"



Baby's Gang Feat. Boney M - "Happy Song"


"This is a snakeskin jacket. 
And for me, it's a symbol of my individuality and my belief in personal freedom"

____________________________________________________________________
Zapraszam do Mike'a Reklam Kilka


Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

karo69

karo69+978

  • vip
  • Miejscowość: pomorze
  • Wiadomości: 3 282
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

karo69

karo69+978

  • vip
  • Miejscowość: pomorze
  • Wiadomości: 3 282

#243 2013-10-25 14:33

OMD - Maid of Orleans


Visage: Night Train



Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

karo69

karo69+978

  • vip
  • Miejscowość: pomorze
  • Wiadomości: 3 282
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

karo69

karo69+978

  • vip
  • Miejscowość: pomorze
  • Wiadomości: 3 282
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

karo69

karo69+978

  • vip
  • Miejscowość: pomorze
  • Wiadomości: 3 282
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

cobros17

cobros17+256

  • vip
  • Wiadomości: 1 475

#248 2013-12-18 14:46

Albo nasza wyszukiwarka 'kłamie " albo w temacie nie ma żadnej piosenki pani Caroline Catharina Müller vel jak kto woli C.C. Catch .

Jeśli to prawda trzeba to jak najszybciej zmienić :) .

C.C. Catch Jump In My Car



C C Catch, I can lose my heart tonight

  ( oglądajcie do końca , ach ten wschodni temperament :D )

C.C. Catch - 'Cause You Are Young




Pozdrawiam :cool:

"Enjoy the Silence "


http://www.siepomaga.pl/s/klikaj - POMAGANIE NIC NIE KOSZTUJE,A TAK WIELE ZNACZY. :)


One Riot One Ranger " Jeden Bunt , Jeden Strażnik ":cool: :cool:
Oceń wiadomość: 2Tak 0Nie

karo69

karo69+978

  • vip
  • Miejscowość: pomorze
  • Wiadomości: 3 282
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

karo69

karo69+978

  • vip
  • Miejscowość: pomorze
  • Wiadomości: 3 282

#250 2013-12-19 19:52

dorzucę jeszcze tylko :
Sexual Healing - Marvin Gaye


Kyrie - Mr. Mister


Duran Duran - The Wild Boys


                                    :P
                                    :P
                                    :P

Ostatnio edytowany przez karo69 (2013-12-19 19:57)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

karo69

karo69+978

  • vip
  • Miejscowość: pomorze
  • Wiadomości: 3 282
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

karo69

karo69+978

  • vip
  • Miejscowość: pomorze
  • Wiadomości: 3 282

#252 2014-01-09 16:16

no proszę :)
PATTY RYAN - Stay with me tonight


Latin Lover - Casanova Action


MONTE KRISTO - Sherry Mi-Saï


                          :)
                          :)

Ostatnio edytowany przez karo69 (2014-01-09 16:21)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Kowa1

Kowa1+5

  • pomagacz
  • Wiadomości: 127
  • Kowa1

#253 2014-01-09 19:32

cobros17 :

Kurcze !!! Niezłe znalezisko  :)....

Ja zaproponuje piosenkę znaną ale dla mnie ważną bo to właśnie dzięki niej ( swój wpływ miał też Perfect ale o tym kiedy indziej ) zainteresowałem się tym szczególnym czasem w muzyce Tą piosenką jest piosenka zespołu Scorpions Dust in the wind http://kasia27a.wrzuta.pl/audio/9qOrugDjHTN/scorpions_-_dust_in_the_wind

to właśnie dzięki tej piosence zainteresowałem się tą dekadą muzyczną zaczynałem skromnie od bardziej znanych zespołów a potem już się potoczyło.

Pozdrawiam :cool:
"Enjoy The Silence "

No właśnie to jest problem dotykający wszystkich nieuświadomionych.

Dust in the wind to nie przebój Scorpions ( wykonanie scorpionsów to: jeśli z lat 80 kiepski cower, a jeśli wcześniej to gorszy pierwowzór  - płaski głos, lipna dynamika, brak finezji w solo instrumentalnym generalnie klepanka; w dyskografii nie znajduje ) a rewelacyjnej grupy Kansas która szczytowała w 70tych - album Point of known return - 7. Moim zdaniem 70tki były lepsze od 80tek ale o wielu latach dociekań dzięki udostępnianiu w internecie zasobów przez byłych z Billboard lub luxembourg i możliwości kontaktu z nimi okazuje się że 70siątki miały istotne korzenie w 60siątkach. co więcej kultowe 60dziesiątki mają swoje korzenie zupełnie w innych żródłach niżby się wydawało.
Jakże bylibyście zdziwieni ile przebojów Beatlesów to zwykłe kowery.

Wracając do pyłu na wietrze odsyłam do źródeł



I uprzejmie proszę o nie pozostawianie mojego postu bez odpowiedzi, to znaczy bez opinii które wykonanie jest wam czytelnikom bliższe = dla was lepsze.

Dodatkowo pozwalam sobie zakłócić post o 80tkach odsyłaczami do 70siątek a to w nawiązaniu do kowerów które nie tylko Beatlesi robili ale i im robiono.

Jak o wilkach mowa to zrobiony został rewelacyjny kower beatlesowskiej tandety przez Lone star



niestety wszystkie wersje w necie równie tragiczne jak ktoś odnajdzie w tym zakapcaniałym kawału impresje niech napisze to wrzucę dobrą jakość.

Na koniec polecam: Boston - Foreplay long time, Sugarloaf - Green eyed lady, Edgar winter group - Frankenstein.
No może jeszcze King Crimson - I talk to the wind; jedyny znany mi perkusista grający szesnastki.

No i ostatecznie dla wszystkich wielbicieli, a bardziej szczegółowo wielbicielek, muzyki którzy/re potrafią rozkminić angielskie teksty Helen Reddy - Angie Baby; to o Was.

PS
Liznąłem dalsze posty i co do Alana to jedynie płyta I robot.

Pozdrawiam


Wiele utworów z lat 70-tych ma melodykę i aranżacje która wystarczyła by na kilkadziesiąt dzisiejszych piosnek.
Erratum - pod avatarem powinno być: niestały bywalec. Ups zmieniło się ze "stały bywalec" na "pomagacz" - nie zasłużyłem! Powinno być: niestały bywalec
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

karo69

karo69+978

  • vip
  • Miejscowość: pomorze
  • Wiadomości: 3 282

#254 2014-01-09 19:45

Kowa1. Ja skomentuję Twoją wypowiedź krótko. W tym dziale sobie wspominamy lata 80-te, co też robi sukcesywnie cobros17. A czy to jest cover czy oryginał, chyba wszystkich, którzy sobie tu wrzucają kawałki to nie interesuje. Temat z coverami jest tu http://muzykazreklam.pl/23564-covery.

Oceń wiadomość: 3Tak 0Nie

huviretki

huviretki+4594

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 30 893

#255 2014-01-09 19:52

Zdecydowanie Kansas. :)


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
Badasses come in small packages.
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mike

Mike+3533

  • morderator
  • Wiadomości: 10 731

#256 2014-01-09 20:07

Z całym szacunkiem Kowa1, ale:
1. Cobros17 napisał tylko dzięki jakiej piosence zainteresował się tą dekadą.
Tylko tyle i aż tyle. Nie napisał, że Scorpionsi są jej autorami.
2. Wątek z coverami wskazał Ci już karo69, ale Matka Założycielka
już Cię ubiegła: http://muzykazreklam.pl/23564-covery#p137928
Może nie odbywają się tam Wielkie Dyskusje (pewnie z powodu braku czasu),
ale parę zacnych utworów można spotkać.
Na dyskusje o coverach zapraszam tam.
3. Znając Twoje zamiłowanie do muzyki lat siedemdziesiątych:
- może dołożysz coś od siebie tu:
http://muzykazreklam.pl/22287-najwi%C4%99ksze-rockowe-przeboje-xx-wg-mzr#p130639, choć i tam Kansas - Dust In The Wind się już pojawił.
http://muzykazreklam.pl/22287-najwi%C4%99ksze-rockowe-przeboje-xx-wg-mzr#p130639
- lub założysz po prostu wątek dotyczący muzyki lat siedemdziesiątych. ;)

Pozdrawiam.


"This is a snakeskin jacket. 
And for me, it's a symbol of my individuality and my belief in personal freedom"

____________________________________________________________________
Zapraszam do Mike'a Reklam Kilka
Oceń wiadomość: 2Tak 0Nie

cobros17

cobros17+256

  • vip
  • Wiadomości: 1 475

#257 2014-01-10 00:48

Kowa1@  Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego że Dust in The Wind nagrała grupa Kansas ja natomiast  darzę olbrzymim sentymentem wykonanie grupy Scorpions , a że temat traktuje o muzyce lat 80 to to wykonanie pasowało idealnie . Co do tego które wykonanie lepsze pozwól że zostawimy to do oceny każdemu indywidualnie  , każdy ma swój gust i niech tak zostanie  ;)

Co do coverów  osobiście do nich nic nie mam ( gdy mi się podobają )  , ktoś kiedyś napisał że w muzyce wszystko już było . Czy to covery tych samych piosenek , czy wplatanie części tekstu z 1 piosenki do 2 . Ta sama lub podobna linia melodyczna dla wielu piosenek ( cóż przecież każdy utwór oparty jest o te same nuty nic wiec dziwnego że utwory pisane na podobne instrumenty będą zawsze zawierały podobne dźwięki ) , każda epoka muzyczna czerpie coś z poprzedniej epoki muzycznej " dodając " coś nowego . Czy to źle ?

Moim zdaniem nie  :)


lub założysz po prostu wątek dotyczący muzyki lat siedemdziesiątych

Popieram to co napisał Mike sam chętnie dowiem się więcej o muzyce lat 70  :) .

Pozdrawiam :cool:

"Enjoy The Silence "


http://www.siepomaga.pl/s/klikaj - POMAGANIE NIC NIE KOSZTUJE,A TAK WIELE ZNACZY. :)


One Riot One Ranger " Jeden Bunt , Jeden Strażnik ":cool: :cool:
Oceń wiadomość: 3Tak 0Nie

Kowa1

Kowa1+5

  • pomagacz
  • Wiadomości: 127
  • Kowa1

#258 2014-01-10 18:12

Przyjmuję krytykę, generalnie się z nią nie zgadzam choć przyznaje że mnie trochę poniosło z powodu powiązania utworu autorstwa i świetnego wykonania grupy Kansas, świetnego i odkrywczego zespołu czerpiącego podobnie jak Skaldowie z Tradycji swoich źródeł i rozwijającego je twórczo ( Polecam płytę o tytule Kansas ), ze Scorpions których nie cenię w czym utwierdza mnie różnica w wykonaniach Dust in the wind.

Dodatkowo zwracam uwagę na celność mojego sprostowania w dzisiejszych oszalałych od egzekwowania poprawności i praw autorskich świecie w którym np. utwór może być odtwarzany tylko i wyłącznie na sprzęcie na który został zakupiony ( po wymianie gwarancyjnej zepsutego ipada już się na nim nie posłucha zabezpieczonych  DRMem i zakupionych na starego zepsutego ipada nagrań ) personel u fryzjera musi słuchać radia w słuchawkach bo grające swobodnie radio które słyszą również klienci jest uważane za upublicznianie i należy od tego płacić poza abonamentem również tantiemy a na koniec dodam że administrator portalu jest odpowiedzialny za przedstawiane na nim treści.

I ostatecznie zaprotestuje przeciw dowolnemu przypisywaniu utworów do okresu i niech za przykład posłuży linkowany w tym temacie utwór Hot stuf Donny Sumer. Pojawił się on na albumach wydanych w latach 70tych - 3, 80tych - 4, 90tych - 25, 2tysięcznych - 63.
Moim zdaniem to jest muzyka lat 70 bo wtedy pojawiła się jego pierwsza wersja która osiągnęła szczyty popularności, i moim osobistym zdaniem najlepsza. Podobnie jak to rozumiem w przypadku Dust in the wind. A że w późniejszych latach były jego dalsze edycje w wykonaniu tej samej artystki, bo o innych artystach tu nie wspomniałem, w odmiennych interpretacjach, zazwyczaj gorszych jak to ma miejsce w przypadku interpretacji Dust in the wind przez Scorpions, należy pominąć.
W przeciwnym wypadku Hot stuf Donny Sumer równie dobrze nożna nazwać muzyką lat dziewięćdziesiątych, dwutysięcznych jak i dwutysięcznychdziesiątych ( wtedy też ten utwór pojawiał się na płytach ) a kierując się częstością edycji muzyką lat dwutysięcznych.

Sprzeczam się z takim punktem widzenia i taką naciągną interpretacją.
Tak Hot stuf jak i Dust in the wid to muzyka lat 70tych

Hough!

PS
Linkowana tu muzyka lat osiemdziesiątych moim zdaniem niestety niezbyt dobrze o tych latach świadczy dla poprawienia sytuacji pozwolę sobie przywołać

Andreas Vollenweider - Down to the Moon ( album )



lub

Andreas Vollenweider - Caverna Magica ( album )



a z bardziej pop ularnej muzyki oczywiście Michael Jackson ale tutaj każdy może sobie swobodnie wybrać z albumów

Thriller lub Bad


PS bis
Ostatecznie postanowiłem się troszkę przyłożyć zastrzegam że nie przestudiowałem wszystkich postów w temacie i mogą się pojawić powielenia
BARDZO proszę autorów postów którzy zauważą powielenia ze swoimi postami a dokładniej z utworami z ich postów o informacje BARDZO PROSZĘ!



co prawda z 79 a le na Billboardzie w 1980 oczywiście nie przebiła 70siątki



Jak mówiła Sośnicka częstując go drinkiem pipol i jak jej odpowiadał Mc'Cartney piździcha a dokładniej chodzi o skrzydła - teledysk błędnie podpisany to utwór zespołu Wings

Paul McCartney - Coming Up-HQ



ale tylko ze względu na ciekawy teledysk i na udział w nim mającej ogromny wkład w jego twórczość, dodającej mu skrzydeł, żony Lindy z którą wespół tworzył zespół Wings i z którą się po kretyńsku i chamsku ostatecznie rozwiódł

Christopher Cross - Sailing



Tak Sailing to nie tylko płaskogłosy Rod ale On: subtelnie, łagodnie i delikatnie

Barbra Streisand - Woman in Love



Oczywiście nic nie przebije utworów z filmu "A Star Is Born" a zwłaszcza mojego ulubionego Queen Bee ale to oczywiście lata ... sami to powiedzieliście i słusznie bo to okres pąkowania dla Barbry: "Barbra Streisand And Other Musical Instruments" nagrodzony na festiwalu filmów muzycznych Róże Montreux w 1973 ( okrutny komunizm bardziej dbał o kulturę wyższą od świetlanego kapitalizmu ) - sam pamiętam jak siedziałem zauroczony przed Szmaragdem a może już na kolorowo Rubinem i oczu i uszu oderwać nie mogłem.

I tak skokami dotarliśmy do 81

Kool & The Gang - Celebration



Po przeskoczeniu incydentalnych pojawień ( chociaż bywają one rewelacyjne i na tych się z pewnością zatrzymam ) trafiamy na filar amerykańskiej muzyki Hall & Oates dokładniej Daryl Hall & John Oates - będę do nich wracał bo dali wiele ciekawych kawałków w 80tych ale moim ulubionym nadal pozostanie album z .. i tu wyjątek potwierdzający regułę  1990 Change of season - polecam.

Kim Carnes - Bette Davis Eyes



Tak to oni a wy o kim myśleliście pewnie o Bonnie Tyler no niestety pomyłka

Air Supply - The One That You Love



i tak kolejna dostawa powietrza uskuteczniona, idźmy dalej

Christopher Cross - Arthur's Theme (Best That You Can Do)



i tutaj poczułem się zmęczony wyszukiwaniem ale ponieważ trafiłem na cienkusz

Hall and Oates - Private Eyes



postanowiłem dotrwać do lepszej kondycji jednego z moich ulubionych zespołów - brnę przez 1982

i docieram do

Daryl Hall & John Oates - I Can't Go For That



muzyka mnie nie zachwyca ale jakże ciekawy bit, co on wam przypomina ? można to nazwać plagiatem ? napiszcie z jakim artystą wam się to kojarzy ?

Survivor - Eye Of The Tiger



no comments

Steve miller Band - Abracadabra



ten zespół funkcjonował na przestrzeni wielu lat dla mojej percepcji generalnie poprawnie i co najważniejsze różnorodnie

Kod:

http://www.youtube.com/watch?v=5fxktM6wdkw&list=PLC28FF132505D0775

a w porywach dawał niezłe fajerwerki ale ten utwór jest na tyle osobisty że nie potrafię skomentować go uczciwie więc zmilczę

John Mellencamp - Jack & Diane



no tu mięknę i słowa nie wyduszę
--- edit
chyba że mnie zmobilizuje jakaś figura karciana połączona z erotyczną
tak więc rewelacja kompletna i zamknięta: melodyka, liryka i obraz

Men At Work - Who Can It Be Now?



dla ogólnej satysfakcji no nich będzie ta rąbanka

Lionel Richie - Truly



no i ta komercha ponad komerchę niech też będzie

ale na koniec 1982, bo dalej nie dam rady już brnąć przez 80dziesiątki dzisiaj dodam coś lepszego

Daryl Hall & John Oates - Maneater



Jak widzicie hołubienie temu zespołowi, grupie, duecie nie idzie na marne.
No niestety nie udało mi się dotrzeć dzisiaj do Georga ale może jutro

Pozdrawiam

83-89 jak się sprężę

Ostatnio edytowany przez Kowa1 (2014-01-11 11:40)


Wiele utworów z lat 70-tych ma melodykę i aranżacje która wystarczyła by na kilkadziesiąt dzisiejszych piosnek.
Erratum - pod avatarem powinno być: niestały bywalec. Ups zmieniło się ze "stały bywalec" na "pomagacz" - nie zasłużyłem! Powinno być: niestały bywalec
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

karo69

karo69+978

  • vip
  • Miejscowość: pomorze
  • Wiadomości: 3 282

#259 2014-01-10 18:43

Kowa1. Co chcesz osiągnąć swoją wypowiedzią? Wylewasz swoje smutki? Czy chcesz pokazać że piszący tu userzy są be i nie znający się na muzyce? Napisz to prostym językiem, bez zbędnych przemyśleń swoich. Ok? Dziękuję z góry i pozdrawiam.

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

huviretki

huviretki+4594

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 30 893

#260 2014-01-10 19:11

Kowa1, dopisuj do wstawianych klipów wykonawców i tytuły.
Po usunięciu pliku z YT lub jego zablokowaniu w ogóle nie będzie wiadomo, co wklejałeś.

A bit z Halla i Oatesa kojarzy się z Mickiem Hucknallem i jego utworem Sunrise, który bynajmniej nie pochodzi z lat '80. :D

edit:
Od siebie w temacie wątku dodam trochę elektroniki (ale bez klipu, bo jakoś do mnie nie przemawia...:/)
Ultravox - Vienna
http://w190.wrzuta.pl/audio/13OxryWf5IQ/ultravox_-_vienna

Podobno Midge Ure wystąpił na sylwestrowym koncercie którejś z naszych telewizji. Ciekawe, czy nadal jest w formie. :)


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
Badasses come in small packages.
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►