nescafe - lista tematów oznaczona tym tagiem

Temat Autor Odpowiedzi Ostatnio
Nescafe capuccino

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rBb5y8IHAtE[/youtube] a tu jest teledysk jakby kto chcial :)...

madziuniaaa 3 8696 2007-05-10 00:39
madziuniaaa
Nescafe - para pijąca kawe

Hmm...poszukuję piosenki lub chociaż nazwy kawy...Na reklamie dziewczyna i chlopak siedza pija kawę i unosza się w powietrze...Niestety nie pamietam jak nazywala sie ta kawa i mam maly problem..;)...

maciek i milena 11 13176 2009-08-16 14:07
maciek i milena
Nescafe 3w1 - "chyba ze kawy nie slodzisz to nescafe 2w1"

z płyty "3.44", pozdro...

HoomiK 2 6301 2007-10-08 00:10
HoomiK
Nescafe - miłego dnia Aniu

[quote=maniek][quote=Ethan][quote]mannip85 (1 month ago) Cześć;) Śpiewam ten kawałek i nie ma go w necie bo jest skomponowany specjalnie do tej reklamy. Pozdrawiam, Marianna Patkowska[/quote] I wszyts...

kachnaaa 11 9367 2007-11-19 17:14
kachnaaa
Nescafe Gold

[quote=wiola]szukam tytułu filmu który oglądałam może z 10 lat temu, a w którym była piosenka "fly me to the moon". Dwie siostry: starsza i młodsza, młodsza wychodzi za mąż, po pewnym czasie starsza p...

karolin@ 19 28443 2011-07-02 01:23
karolin@
Nescafe Espresso

wbił mi się w głowę ten utwór po obejrzeniu baletu romeo i julia. ale nie wiedziałem jak się nazywa i nawet z jakiej reklamy kojarzyłem muzyke xP dziś przypadkowo obejrzałem reklamę i udało się dzięki...

Doro 14 25777 2010-01-09 19:11
Doro
Nescafe - afryka

No to po 6 latach hah natknęłam się dzięki niesamowitej osobie :] na piosenkę użytą w tej reklamie...której dalej nie mogę namierzyć w internecie, ale nie szkodzi piosenka jest :] [song]Moby - Honey [...

Bachenna 1 2984 2014-02-24 09:24
Bachenna
Nescafe

Tu jest reklama, a na dole prawie pełny tekst. Niestety, wykonawcy i tytułu brak. Pewnie coś na potrzeby reklamy.:/ [url]http://www.bigadda.com/video/_show_landing/2280[/url]...

asia805 1 5660 2009-04-19 19:09
asia805
Nescafe Espresso

Wielkie dzięki, naprawdę mi zależało na tej muzyce :) Pozdrawiam....

KaHa 5 9866 2009-10-20 18:36
KaHa
Nescafe Cap Colombie

Dobra, to: Kanon D-dur Pachelbela. Tylko czy ktoś ma wersję reklamową?...

mat 1 4310 2009-11-05 15:41
mat
Nescafe Gold

Dzięki wielkie, znalazłem też: Nina Wall - Catch A Falling Star :) Fajna nuta ;]...

malebo 5 5108 2009-11-25 23:41
malebo
Nescafe Gold

aaaaaaaaaaaaaaaa kocham Cie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! W KONCU! dzieki dzieki dzieki!...

lolcia 9 7558 2010-01-08 14:01
lolcia
Nescafe Gold - poranki

Też kojarzę z The Cure, ale nie sądzę, żeby było to "Friday I'm in love", choć klimat rzeczywiście ten sam... :] Może coś innego z albumu "Wish"....

Salabanzi 2 6552 2010-09-04 13:42
Salabanzi
Nescafe

Czy to ta reklama, w której są ampułki z kawą?...

ankaaa 1 4065 2011-05-05 19:12
ankaaa
NESCAFÉ Espresso

Czy pamięta ktoś inna starszą wersję tej reklamy sprzed dobrych kilku lat (10-15) Była tam mowa że kawa jest czarna jak diabeł, gorąca jak piekło. Występowała tam babka ubrana na biało jak anioł i fac...

777temida 0 7042 2011-04-05 13:55
777temida
Nescafe Dolce Gusto: Kawa nie musi być wyłącznie czarna

Spot reklamowy https://www.youtube.com/watch?v=vvTy4pmLrh8...

tweant 1 5596 2012-01-16 19:56
tweant
Nescafe Sensazione Creme

http://www.youtube.com/watch?v=cMnsAqHX3sQ...

auris 2 5393 2012-03-04 22:23
auris
Nescafe Classic

dzięki kochankutkie dziewczynki :*******...

Colossus91 5 9878 2012-06-02 09:21
Colossus91
Nescafe Espresso

[url]http://www.youtube.com/watch?v=HMDRsCf-VJc[/url]...

paraskewia 2 4282 2013-03-18 12:38
paraskewia
Nescafe Dolce Gusto

[url]http://www.youtube.com/watch?v=Ixzf-VN-n4I[/url]...

kaligula 0 4849 2013-12-23 13:42
kaligula
Nescafe 3w1

Refresh...

K@ll 2 3692 2014-12-04 22:25
K@ll
Nescafe Intenso

@Ciekawa: swoje pytanie zadaj w dziale Dyskusje / Reklamy http://muzykazreklam.pl/forum-reklamy ___________________________________________________...

kacper3100 6 6223 2016-03-01 22:27
kacper3100
Nescafe Azera: Ty jesteś barystą

Ta piosenka chyba już zawsze będzie mi chodzić po głowie :D Nie mogę przestać jej słuchać......

huviretki 2 27720 2017-01-27 10:54
huviretki
Nescafe Dolce Gusto feat. will.i.am

Dzięki Huvi. ;) Faktycznie reklama była w wątku [b] Mike'a Reklam Kilka[/b] już od pewnego czasu, więc oficjalnie: Utwór: [song]"The Dock of the Bay" - Otis Redding [will.i.am Remix][/song] ...

Sebastteex 4 8423 2016-12-04 21:40
Sebastteex
Nowa Nescafe Classic - podwójnie filtrowana

Wiedziałem, że Barry White, ale nie wiedziałem jaka to piosenka, dziękuję za odpowiedź. :)...

polskowloskimisiozelek 2 7483 2017-02-28 23:25
polskowloskimisiozelek
NESCAFÉ Sensazione Créme

Dzięki!...

Mimimum 2 1419 2019-09-04 13:29
Mimimum